Wednesday 21 November 2012

بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamualaikum,

Sebelum ini saya cuma suka make up diri sendiri.
Oleh kerana kepercayaan yang diberikan oleh sahabat-sahabat saya, saya telah memulakan bisnes menata rias wajah untuk sebarang event.
Dulu saya cuma menata rias wajah-wajah pelakon / penari / penyanyi / pengacara yang on stage semasa saya belajar di USM.
Kini saya telah memulakan khidmat menata rias bagi majlis-majlis pertunangan, Akad Nikah, Perkahwinan , pementasan etc.

Dengan Bismillah saya memohon supaya Tuhan memberkati perniagaan saya ini.

Saya sertakan di bawah hasil-hasil tatarias saya sebelum ini.



Majlis Pertunangan Noradzlin - Gunung Semanggol, Perak

Maaf gambar tak jelas.




Majlis Pertunangan Dhiya Iryani - Bukit Mertajam, Pulau Pinang






Majlis Pertunangan Nor Diyana - Kulim, Kedah


Majlis Sambut Menantu Zainon - Sg. Dua, Pulau Pinang







Make up test for  Nilam Sari - Gelugor, Pulau Pinang
(Sebenarnya mekap test ni adalah untuk Hari Akad Nikah tapi saya cuba pada wajah kakak kembar saya Nilam Sari ...sama jugak kann...)

Sebenarnya eyeshadow tu sengaja diletakkan berlainan warna supaya nanti boleh lihat perbezaannya.
Sebelah kiri Grey+Pink sebelah kanan Purple+Dark purple

 Siap Bertudung lagi....
Hasilnya pada Hari Akad Nikah saya
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Majlis Akad Nikah SAYA - Masjid USM, Pulau Pinang





Majlis Pertunangan  SAYA -Gelugor, Pulau Pinang









2 comments:

  1. wahhhh good luck !!! tp kena minta royalty ni haha

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...gitewwww royalti...boleh2...free make up for any event...hehehe

    ReplyDelete